سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ذکر خدا دلها زنده می شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
وب سایت تخصصی حاج مجتبی رمضانی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شب وفات حضرت زینب (س) 89 - اعتکاف رفسنجان

مراسم شب وفات حضرت زینب (س) 89 حاج مجتبی رمضانی که در اعتکاف شهرستان رفسنجان برگزار شده است را می توانید به صورت صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت نمایید .

 

 

 

رمضانی -  ای سایه بلند اباالفضل بر سرت (روضه)/حجم :4.33 مگ

رمضانی - آروم جونم حرمت کرده دیوونم(زمینه)/حجم :2.15 مگ

رمضانی - حسین من جان بر لبم من رفیق غم زینبم من (سنگین)/حجم : 3.05 مگ

رمضانی - مادر غریب شهید بی نشانه (سنگین)/حجم :1.88 مگ

رمضانی - دل در شور و شینه زائر قبر الحسینه (واحد)/حجم :2.29 مگ

رمضانی - اگه بدم اگه بی حیا (شور)/حجم :3.77 مگ



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » saghi ( سه شنبه 89/5/5 :: ساعت 9:54 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شب رحلت حضرت خدیجه (س) 89- مسجد جامع رفسنجان
شب ولادت امام حسین (ع) 89-هیئت بین الحرمین رفسنجان
شب ولادت حضرت علی (ع) 89-هیئت بین الحرمین رفسنجان
شب وفات حضرت زینب (س) 89 - اعتکاف رفسنجان
شام شهادت حضرت موسی بن جعفر (عج) 89-هیئت علمدار تربت جام
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 52012
» درباره من

وب سایت تخصصی حاج مجتبی رمضانی
saghi
وب سایت تخصصی حاج مجتبی رمضانی با هدف استفاده از برنامه های این ذاکر گرانقدر اهل بیت در ایام ولادت حضرت زهرا (س) سال 89 راه اندازی شد . یا علی

» پیوندهای روزانه

عاشق مادام العمر [97]
به یاد آخرین خلیفه پروردگار [40]
هیئت عشاق الزهرا (س) یزد [93]
وب سایت تخصصی حاج رضا هلالی [141]
وب سایت تخصصی کربلایی سعید قانع [217]
وب سایت تخصصی کربلایی جواد مقدم [289]
منتظران جوان یزد [134]
محبان الحسین(ع) کاشان [119]
حسینیه [66]
هیئت بین الحرمین رفسنجان [445]
علمدار 133 [109]
[آرشیو(11)]

» آرشیو مطالب
خرداد 1389
مرداد 1389

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب